Ekonomija

Amazon je Jeff Bezos morao preimenovati. Zgrozit će vas originalan naziv

Jeff Bezos morao je preimenovati Amazon, suradnika je zgrozio originalan naziv jeff bezos iza njega natpis amazon

Kada je devedesetih godina prošlog stoljeća osnivao Amazon Jeff Bezos isprva nije planirao da se popularni on tako zove. Na umu mu je bio potpuno drugačiji naziv firme. Ipak, njegovi saradnici nisu bili oduševljeni imenom i na kraju je promijenjeno.

Amazon i Jeff Bezos zajedno su rasli

Amazon se isprva zvao Cadabra. To je izvedenica iz riječi Abracadabra. Tako je radio jedno vrijeme sve dok Bezosov advokat nije poludio jer je čuo da neko krivo izgovara Cadabra. Umjesto Cadabra čuo je riječ "cadaver", što znači leš. Amazon i Jeff Bezos zajedno su rasli.

Bezos je potom promijenio ime u Amazon jer se nije htio dovesti u situaciju da ime njegove firme nekoga podsjeća na leševe. Amazon je danas pravo poslovno carstvo, koje se sastoji od online trgovine. Još ima i vlastitu streaming platformu, snimaju svoje serije, a planiraju i slati ljude u svemir. Jeff Bezos je danas težak oko 171 milijardu dolara i jedna je od najbogatijih osoba na svijetu.

Brojni su razlozi uspona Bezosa i Amazona, ali prema riječima osnivača, jedna stvar je bila presudna. Ta najpametnija stvar u historiji Amazona ustvari je promjena načina održavanja sastanaka. Do te odluke na sastancima su se koristile klasične prezentacije napravljene u PowerPointu. Direktori koji su bili prisutni na sastancima stalno su požurivali prikazivanje slajdova, jer su bili prezaposleni. Samo su htjeli da odrade slajdove što brže.

Kako održavaju sastanke

Zbog toga su Bezos i ekipa u potpunosti izbacili prezentacije i sada se na njihovim sastancima koriste posebno pripremljeni dokumenti s važnim temama za nadolazeći radni dan.

U sklopu nove metode, prvih pola sata sastanka provodi se u – tišini. Svi učesnici čitaju te dokumente i hvataju bilješke najvažnijih stvari, a kada ih pročitaju, raspravljaju o sadržaju dokumenta.

Način održavanja sastanaka koji primjenjuje Amazon omogućava svim učesnicima sastanka da "budu na istoj stranici". Zaposleni mogu raditi s različitih lokacija i brže kritički razmišljati. Jeff Bezos je to i imao za cilj.