VOJVOTKINJA OD SUSSEXA

Meghan Markle pokreće novi lifestyle brend

Meghan Markle iznenadila je obožavatelje novim projektom. Vojvotkinja od Sussexa lansirala je web stranicu American Riviera Orchard te je za istu otvorila i Instagram profil koji je već zapratilo 325 hiljada ljudi. Na profilu je trenutno devet fotografija koje zajedno prikazuju logo novog brenda. U logu je navedeno i ime grada u kojem je nekadašnja glumica izgradila novi život s princem Harryjem i njihovo dvoje djece, 4-godišnjim princem Archiejem i 2-godišnjom princezom Lilibet. Grad Montecito, gdje par ima vilu, nalazi se u Santa Barbari, poznatoj "američkoj rivijeri". Prvi story prikazuje Meghan kako aranžira cvijeće i kuha uz pjesmu "I Wish You Love", autorice Nancy Wilson.

View this post on Instagram

A post shared by Sussex Daily (@sussexdaily)

Iako za sada nije poznato kakva će biti ponuda brenda, u registraciji poslovanja navedeno je da će asortiman obuhvaćati digitalne i štampane kuharice, pribor za jelo, posuđe, dekantere, salvete i stolnjake, kao i raznovrsnu hranu. Ako želite među prvima doznati o čemu je tačno riječ, možete se preko web stranice prijaviti na newsletter. Inače, Meghan je od 2014. do 2017. godine vodila lifestyle blog The Tig, na kojem je pisala o svojoj omiljenoj hrani i otkrićima s putovanja, pa bi se mogla i ovaj put usredotočiti na lifestyle proizvode.

Ovo je prvi put da zvijezda serije "Suits" objavljuje na društvenim mrežama od 2020. godine, kada je sa suprugom zadnji put ažurirala profil @SussexRoyal, odmah nakon što su odstupili s kraljevskih dužnosti. Čim se zaručila za princa Harryja, 42-godišnjakinja je izbrisala je blog The Tig i svoje privatne profile na društvenim mrežama, uključujući i onaj na Instagramu koji je imao 3 miliona pratitelja. No, izgleda da se par ove godine odlučio vratiti u digitalni javni prostor. Još su u februaru pokrenuli web stranicu Sussex.com, na kojoj se nalaze najnovije vijesti o paru, njihove biografije, kao i linkovi na stranice njihovih zajedničkih projekata Archewell Foundation i Archewell Productions.

Vijest o lansiranju brenda dolazi u trenutku dok se britanska kraljevska porodica bori s "dramama", odnosno netom nakon afere s photoshopom fotografije princeze Catherine, ali i vijesti o bolesti kralja Charlesa.