Vijesti

Reakcija Samira Suljevića: Tvrdi da su njegova supruga i marketing TVSA napravili odličan rezultat

Zastupnik SDP-a u Skupštini KS Samir Suljević reagirao je na članak Raporta “Otkud lažna briga SDP-ovog Samira Suljevića za TVSA-a?“.

Podsjetimo, problematizirali smo njegova pitanja na sjednici Skupštine KS o radu i poslovanju TVSA, gdje radi njegova supruga.

Suljević uglavnom u demantiju tvrdi da je njegova briga za TVSA konstantna i da proizilazi iz pisama uposlenika TVSA te ističe da njegova supruga radi odličan posao u ovoj TV kući.

Njegovu reakciju prenosimo u cijelosti, a naš odgovor objavit ćemo naknadno.

“Na početku teksta konstatujete da je jedno od većih iznenađenja neočekivani napad mene na TVSA-a. Neistina je da sam ikoga napao, već sam u skladu sa Poslovnikom Skupštine Kantona Sarajevo uputio zastupnička pitanja ministrici pravde i uprave i tražio odgovore na ista.

Da je to iznenađenje takođe nije istina, jer sam više puta diskutovao na ovu temu i postavljao pitanja, naročito kod usvajanja godišnjih Izvještaja ovog javnog preduzeća, a posljednji put sam bio samo jedan od četvero zastupnika koji su na ovu temu postavili zastupnička pitanja (Jasmina Biščević-Tokić (SDA), Sejo Milavica (S BiH) i Vedran Jakupović (NiP)).

Sljedeća neistina je tvrdnja da se prvo pitanje koje sam na predmetnoj sjednici SKS postavio ticalo donošenja novog Pravilnika o radu i sistematizaciji. Istina je da je prvo postavljeno pitanje bilo u vezi Budžeta, a što se tiče Vaše tvrdnje da sam problematizirao što povećanje plaća nisu dobili svi ni to nije istina. Problematizirao sam što povećanje plaće nije dobio niko.

U nastavku teksta dalje tvrdite da moja supruga, kao diplomirani novinar, nikako ne bi mogla biti šef marketinga? Ni to nije tačno. U skladu sa važećom sistematizacijom moja supruga ispunjava uslove za to radno mjesto.

Rečenicom, kojom kažete: „Sistematizacija bi možda značila otkaz ili čak premještanje gospođe Suljević na drugu poziciju za koju je i školovana, kako bi se otvorio prostor da marketing vodi neko ko u njega razumije“ se može zaključiti da se gospođa Suljević ne razumije u svoj posao, što je u koliziji sa činjenicom da su u zadnje dvije, da podsjetim godine pandemije, gospođa Suljević i služba marketinga, ispunili zadane planove koje im je Uprava zadala i izvršili realizaciju iznosa više od planiranog.

Tezu da je neko eventualno nesposoban dalje potrepljujete time što navodite da je prema informacijama Raporta marketing služba TVSA-a uspijela ugovoriti oko 130.000 KM za cijelu 2022.godinu. Ni to nije istina. Po zvaničnimm informacijama, od 07.02.2022. godine, marketing TVSA je ostvario prihod u iznosu 343.876,36 KM, a u fazi realizacije je još oko 80.000 KM (što bi se trebalo realizirati do kraja marta), što ukupno za prvu četvrtinu godine (a ne kao što tvrdite za čitavu 2022. godinu) iznosi cca 425.000,00 KM.

Na kraju, rekoste u naslovu „Otkud lažna briga SDP-ovog Samira Suljevića za TVSA-a“. Ne radi se ni o kakvoj lažnoj brizi već odgovoru na apel uposlenika TVSA i Vijeća uposlenika TVSA, što mogu dokumentovati.



Povezani postovi:

Pretplati se
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Pogledaj sve komentare