značajna inovacija

Zašto je Tatra 77 bila pionir?

Mnoge značajne inovacije pojavile su se na automobilima 1920-ih i 1930-ih.

Među njima stražnja montaža motora, što omogućava bolju stražnju vuču i unutrašnje pakovanje; zračno hlađenje motora, otklanjanje složenosti; racionalizacija karoserije, smanjenje aerodinamičkog otpora i time poboljšanje performansi i efikasnosti; i ravnomjerniju raspodjelu težine, što čini finiju i predvidljiviju dinamiku.

Međutim, nijedan automobil nije utjelovio sve ovo – sve do Tatre 77.

One su kombinovane sa konceptom šasije okosnice prethodnih Tatra (gdje je eliminisana potreba za bočnim šinama), koji je izumio glavni inženjer češke firme, Hans Ledwinka, uz pomoć svog sina Ericha i kolege Ericha Übelackera, praveći 77. “drugačiji u važnim stvarima” od bilo čega drugog na Zemlji.

Tatrin impresivno kompaktan i lagan 3,0-litarski V8, pričvršćen za kičmu odmah iza zadnje osovine, bio je neobičan.

Imao je poluloptaste komore za sagorijevanje, suhi karter i gornje ventile, koji su jedinstveno otvarani ne potisnim šipkama, već dugim klackalicama koje se protežu iz centralnog bregastog vratila.