Još je atraktivan

Najmanji Audi je i danas prava atrakcija, a prodaje se po iznenađujućoj cijeni

Audi je A1 Quattro nudio po cijeni od oko 50.000 eura, odnosno bio je 70% skuplji od Audija S1

Audi A1 puno je više od luksuzne varijante Volkswagen Pola. Audijev najmanji model nudio se i kao pravi mali hot-hatch. I pritom nije nosio nužno RS oznaku. Audi ga je nazvao jednostavno Audi A1 Quattro. Predstavljen za modelsku godinu 2013., proizveden je u svega 333 primjeraka, a izveden je toliko dobro da i danas izgleda cool.

Nastao je kao proizvodnja izvedba koncepta prikazanog 2011. godine na Wörthersee VW festivalu. Vizuelno se automobil distancira brojnim atraktivnim detaljima poput otvora za hlađenje na poklopcu motora ili pak atraktivnim naplatcima od lagane legure i krovnim spojlerom.

Još zanimljiviji je interijer izveden u sportskom stilu. Išlo se toliko daleko da automobil djeluje kao da je prošao kuru nekog renomiranog tunera.

I tu se nije stalo, pa je A1 ovdje dobio multilink stražnju osovinu s TTS-om, čvršću karoseriju te modifikacije kako bi mogao prihvatiti quattro pogon koji mu nikad nije bio namijenjen. Ispod poklopca nije motor iz koncepta, 2.5 s 500 KS, već je ugrađen 2.0 TSI s 256 KS, dosta više nego na S1.

Audi je A1 Quattro nudio po cijeni od oko 50.000 eura, odnosno bio je 70% skuplji od Audija S1. Međutim, danas S1 vrijedi osjetno manje, dok će ovaj A1 Quattro biti dostupan po istoj, ako ne i većoj cijeni. Ovaj primjerak s 96.000 km je nešto povoljniji, pa se nudi za relativno povoljnih 32.250 eura.