Zablistala je

Jennifer Lopez dizajnirala je kolekciju donjeg rublja. I ona i rublje izgledaju senzacionalno!

A osim što je kolekciju dizajnirala, zablistala je i u ulozi modela, još jednom dokazavši da niko ne može prirodnije i samopouzdanije nositi donje rublje od J.Lo koja i s 54 godine doslovno blista.

Svega nekoliko sedmica nakon što je svjetlo dana ugledala kolekcija Intimissimija te Heidi i Leni Klum, predstavljena je ekskluzivna capsule kolekcija poznatog italijanskog brenda donjeg rublja i latino dive Jennifer Lopez. Intimissimijeva poznata estetika susrela se s kreativnošću pjevačice, a rezultat govori sam za sebe: bogati izvezeni detalji i vrhunski materijali poput svile i čipke ne samo da osiguravaju luksuzne trenutke, već i snažno samopouzdanje.

J.Lo je inspiraciju pronašla u ljubavi prema sebi i svom novom albumu pa je kolekciju prigodno i nazvala prema njemu - 'This is me… now'. Naime, jednako kao što se albumom provlače misli o Jenniferinoj ličnoj evoluciji, kolekcija stvorena s Intimissimijem također simbolizira novo lice slavne pjevačice i progovara o njenoj unutrašnjoj snazi, samoodređenju i samorefleksiji.

”Donje rublje je duboko intimno – ono je poput zagrljaja koji nam omogućuje da se osjećamo slobodno i lijepo”, poručila je Jennifer, jasno objasnivši što donje rublje znači za nju, te dodavši da ova capsule kolekcija ima za cilj istaknuti i osnažiti individualnu ljepotu svake žene.

Ova zanimljiva saradnja još jednom je potvrdila da niko ne može prirodnije i samopouzdanije nositi donje rublje od J.Lo koja i s 54 godine izgleda kao da nikada u životu nije bila sretnija i u boljoj formi, a ono što je kolekciju začinilo na najšarmantniji način je talijanski stil života koji je divno ukomponiran u sam editorijal!

Stalna potraga za ljepotom i skladom, koja se ne ogleda samo u brizi o vlastitom izgledu, već i u ličnom okruženju i predmetima svakodnevnog života, istaknuta je svakom fotografijom pa je tako Jennifer za Intimissimi prošetala prekrasnim italijanskim domom u kojem se susreću staro i novo, i gdje namještaj i detalji u njemu odaju udobnost i sigurnost. Vrlo prikladno s obzirom na to da je J.Lo i sama velika zaljubljenica u Italiju i da je bajkoviti Capri odabrala kao odredište za medeni mjesec prošlog ljeta.

Šećer na kraju je mali prstohvat ironije pa u reklami vođenoj kreativnom vizijom Gie Coppole Jennifer dolazi u kontakt s napadnim paparazzom koji narušava njenu intimu, a ona ga, poput prave dive kakva i je, uspijeva otjerati u trenu.