Raportova recenzija nedjeljom | Expendables 4: Kakvo smeće! Stallone je zaslužio bolje

Nekadašnji kaskader u akcijskim naslovima iz 1990-ih kao što su Last Action Hero i Speed, Scott Waugh, upravo je ona vrsta osobe za koju biste se nadali da može vratiti u formu sada mlohavu i nespretnu akcijsku franšizu Sylvestera Stallonea The Expendables. Međutim, nažalost, Expendables 4 je katastrofa, a banda nikad nije bila negledljivija.

Haunting in Venice

The Nun 2

Equalizer 3

Asteroid City

Hijack

Za neopreznog gledatelja, dvije misije su na čekanju. Prva je u Libiji – u “Gaddafijevoj staroj hemijskoj tvornici”, ni manje ni više – tokom kojeg se Stallone, Jason Statham i prijatelji pretvaraju da voze oklopna vozila uokolo ispred zelenog ekrana dok sve ne eksplodira.

Drugi je na teretnom brodu koji turobno laguće ruskim vodama, a na kojem su detonatori spojeni na nuklearnu bombu koja je pripremljena da eksplodira usred Arktičkog oceana i izazove Treći Svjetski rat, iz nejasnih razloga. I u ovom dijelu svi stalno viču, a isporuka dijaloga je tako nemilosrdno gruba da biste, zatvorite li oči, gotovo mogli čuti stolara koji naizmjence pili šest različitih drvenih dasaka.

Ko bi mogao biti tajanstveni mozak iza ove sheme? Pa, film nam predstavlja popis jednog mogućeg osumnjičenika, koji tvrdi da je to učinio za nezamislivo golemu svotu novca – iako s obzirom da je također na brodu gdje je bomba, nije jasno kada je mislio da će ga potrošiti.

Tužno je stanje kada osjećate da scenarij nije uspio kapitalizirati glumački talent Sylvestera Stallonea. Međutim, to je iskreno zastrašujuće kada istu stvar možete reći glede 50 Centa. Reper glumi Easy Daya, jednog od niza novaka u Stalloneovom odredu plaćenika, i od njega se traži da ne radi gotovo ništa osim pucanja iz mitraljeza dok urla i povremeno izgleda zbunjeno zbog nečega što je drugi Expendable rekao.

Ipak, glavni dodatak timu je Gina (Megan Fox) – djevojka Stathamovog Leeja Christmasa, koja je bila nepokolebljiva od prvog (prilično dobrog) dijela koji se pojavio 2010. Statham i Fox dijele izvjesnu hemiju koja je jako zabavna, tako da ih, naravno, nakon što su proveli nekoliko minuta zajedno, scenarij drži razdvojene veći dio ostatka filma. Imajte na umu da je teško reći je li Statham ikada bio u istoj prostoriji kao i bilo koji od njegovih kolega iz glumačke postave: većina njegovih akcijskih scena su solo, svaka druga pozadina izgleda digitalno preslikana, a kad ekipa ode piti u američki bajkerski bar, pažljivi gledatelji mogli bi primijetiti bocu tekile na Stathamovom stolu koja ima britansku carinsku markicu sa strane.

Kako je moguće da je prošlo devet godina od prethodnog dijela, a svaki aspekt ovog izgleda tako jadno kao prvi draft? Expendables 4 djeluje kao povoljna imitacija franšize čiji je dio - regresija u kvaliteti koja je bolno vidljiva na ekranu između vatrenih kugli i rasprskanih zidova.